tirsdag den 28. oktober 2008

lidt billeder

Katrines foraeldre har sendt lidt penge ned til hende, som hun kunne kobe bleer for til Aisha, saa det havde hun gjort og i onsdags tog vi dem med paa Aisha, og provede de nye bleer paa babyerne :) - er de ikke sode. nu vi er ved de sode, kan jeg lige fortaelle den seneste meget triste nyhed - eller den er ikke tristr for babyerne, men trist for os piger. 5 ud af 8 babyer blev adopteret i lobet af weekenden - inkl. min yndlingsbaby Divine Favour som jeg selv gik med smaa urealistiske dromme om at adoptere. og saa er der nogen der gor det lige for naesen af mig :( og vi har ikke engang faaet en chance for at sige farvel til babyerne. det er virkelig frygteligt. men selvfolgelig er det rigtig rigtig dejligt for bornene at de har faaet en familie. Idag har vaeret vores sidste arbejdsdag paa model school. det er virkelig trist. bornene var virkelig kaere og man naaede lige praecis at komme til at holde af dem, og saa skal vi forlade dem. ov. men her er alle bornene (dem som vi havde noget med at gore), laererne og mig :)

Ingen kommentarer: